Ministerstwo Sportu i Turystyki Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych - Aktualności -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej
W grze o rozwój aktywności fizycznej społeczeństwa i sukcesy polskich sportowców.W drodze po Polskę przyjazną turystom.

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych

Konferencja odbyła się w związku z obchodami Roku Rzeki Wisły. Spotkanie odbyło się dzięki inicjatywie Ministerstwa Sportu i Turystyki przy współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej

Podczas wydarzenia przedstawiono możliwości rozwoju turystyki w oparciu o walory przyrodnicze Wisły. Konferencja składała się z 3 bloków tematycznych: Bezpieczeństwo nad wodą, Jak budować markę turystyczną Wisły? oraz Przykłady komercjalizacji produktów turystycznych. Celem wydarzenia było umożliwienie wymiany dobrych praktyk w zakresie tworzenia i promowania marek i produktów turystycznych na obszarach nadrzecznych.

Konferencję otworzył Podsekretarz Stanu Dariusz Rogowski. Wśród osób referujących byli przedstawiciele: Centrum Turystyki Wodnej Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, Komendy Głównej Policji, Urzędu Miasta Płocka, Kazimierza Dolnego, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Wielkopolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Stowarzyszenia Greenways Polska. Na konferencji obecni byli również zagraniczni goście: Nikola Stanisavljevic z Danube Competence Center – Discover the Danube z Serbii oraz Peter Crnic – Dyrektor Generalny RIC Bela Krajina ze Słowenii.

Zapraszamy do obejrzenia filmu pt."Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych"  https://youtu.be/r2kZyNg-5_4

  • Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
    Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
  • Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
    Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
  • Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
    Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych
do góry