Ministerstwo Sportu i Turystyki Turystyczna Nagroda Marco Polo (Tourism Marco Polo Award) za współpracę z rynkiem chińskim w 2018 roku - Aktualności -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

Turystyczna Nagroda Marco Polo (Tourism Marco Polo Award) za współpracę z rynkiem chińskim w 2018 roku

Nagrodzone zostały trzy najlepsze produkty turystyczne

Ministerstwo Sportu i Turystyki otrzymało oficjalną informację z mieszczącego się w Budapeszcie Centrum Koordynacji Współpracy w dziedzinie turystyki Chiny – 17. państw Europy Środowej i Wschodniej, że decyzją międzynarodowego jury jednym z laureatów konkursu jest polskie biuro podróży CT Poland z Warszawy. 

Turystyczną Nagrodą Marco Polo za 2018 r. zostały nagrodzone trzy najlepsze produkty turystyczne, przedstawiające lokalną historię, tradycję i kulturę obejmujące pobyty turystów chińskich w co najmniej trzech z tych krajów. 

Produkt turystyczny zgłoszony do konkursu przez CT Poland nosi nazwę „East European Concerto Tours”. Pozostałymi laureatami są biura podróży Fly Montenegro z Czarnogóry oraz Long Teng z Węgier.

Turystyczna Nagroda Marko Polo zostanie wręczona po raz pierwszy podczas V Spotkania Wysokiego Szczebla Ministrów Turystyki Chin i 17. państw Europy Środkowej i Wschodniej, które odbędzie się w Rydze (Łotwa) w dniach 22-24 października 2019 r. Wówczas zostanie przekazana informacja, które miejsce zajęły ostatecznie poszczególne biura.

W 2017 r. Chińczycy wydali na usługi turystyczne w krajach Unii Europejskiej ok. 10 mld. euro (dane z Eurostatu). Do Polski w 2018 r. przyjechało łącznie ok. 158 tys. obywateli ChRL, w tym 136 tys. w celach turystycznych.

  • Turystyczna Nagroda Marco Polo (Tourism Marco Polo Award) za współpracę z rynkiem chińskim w 2018 roku
    Turystyczna Nagroda Marco Polo (Tourism Marco Polo Award) za współpracę z rynkiem chińskim w 2018 roku
do góry