Ministerstwo Sportu i Turystyki Publikacja - „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 – streszczenie opracowania” - Badania rynku turystycznego -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Badania rynku turystycznego

Publikacja - „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 – streszczenie opracowania”

 

Uprzejmie informujemy, iż na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej ukazała się publikacja „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 ”. Autorem publikacji jest Pani dr Teresa Skalska.

Publikacja składa się między innymi z porównania cen na wybranych rynkach turystycznych, oceny stopnia konkurencji na wybranych rynkach emisyjnych, zróżnicowania cen w bazie noclegowej, analizie cen i zakresu usług dodatkowych, innych zmiennych wpływających na poziom cen, analizie konkurencyjności polskiego produktu turystycznego oraz analizie relacji ceny do użyteczności na przykładzie ofert „city break”. Badania zostały przeprowadzone latem 2014 roku i stanowią one kontynuację wieloletniego projektu. Celem projektu jest monitorowanie i analiza konkurencyjności cenowej wybranych grup produktów turystycznych na kilku strategicznych dla Polski rynkach emisyjnych.

link do publikacji "Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 ”

 

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
do góry